CONTACTA’NS    ASSOCIA'T

ACORDJOC estrena la seva nova pàgina web acordjoc.com

el . Publicat a Notes de premsa

Coincidint amb la celebració del seu 10è Aniversari i amb l'inici del nou any, ACORDJOC ha fet una renovació d'imatge i ha posat al servei dels associats i del sector en general la seva nova pàgina web, que segons explica el propi President de l'entitat, el Sr Joan Devesa, "s'ha creat no només pensant en una web informativa, sinó amb la voluntat que sigui una eina de comunicació útil, molt més dinàmica i participativa."

Home AcordjocLa web, totalment redissenyada, incorpora noves seccions que pretenen facilitar i oferir més serveis a l'associat. Destaquen novetats com l'apartat de "Consultes", des d'on els associats poden enviar i resoldre els dubtes que tinguin en qualsevol àmbit de la seva activitat en el sector, els "Articles d'Opinió", on es publicaran articles signats per diferents personalitats i experts del sector del joc i l'apartat de "Legislació" totalment renovat.

D'altra banda, Acordjoc, mantenint-se fidel al seu principi de transparència, ha creat l'apartat "Al•legacions i Propostes", on farà públics els documents que presenti a les diferents administracions, d'acord amb els criteris d'actuació que s'acordin a les Assemblees Generals d'Associats.

Amb aquesta nova web ACORDJOC fa palès l'evolució d'una entitat que va néixer fruit de la iniciativa d'un nombre reduït de petits i mitjans operadors del recreatiu catalans, que amb el seu esforç i dedicació han aconseguit posicionar l'entitat entre les més representatives del món del recreatiu a Catalunya.

ACORDJOC

Esdeveniments