CONTACTA’NS    ASSOCIA'T

Acordwin Expansió creix a Ekasa i entra al capital de Reta La Rioja

el . Publicat a Notes de premsa

Acordwin Expansió, que desenvolupa des de principis d'any el seu pla de contingència, ha adquirit el 20% de l'empresa d'apostes Gestión de Apuestas Riojanas, S.L., societat filial del Grup Reta, en la qual participa un important grup d'operadors locals i que optarà a llicència per a l'organització i comercialització d'apostes esportives en la comunitat autònoma de La Rioja.

Després de culminar amb èxit la primera fase, Acordwin continua desenvolupant el seu pla d'expansió estratègic resultant de la replanificació del projecte original, en resposta a la contingència sobrevinguda al mercat català, i diversifica la seva inversió a altres mercats amb una atractiva rendibilitat potencial.

En paraules del seu Conseller Delegat Eduard Gràcia: "Afrontem reptes nous forçats per la regulació del nostre mercat local. El reglament de La Rioja ens permetrà participar en un projecte rendible atès que es permetrà operar a través de tots els canals de venda, i això ofereix un escenari més favorable per a l'inversor. Amb aquesta inversió millorem la nostra posició competitiva al mercat estatal de les apostes i iniciem un procés de diversificació transversal per tractar d'aprofitar al màxim els actius disponibles i construir al voltant d'ells una concepció nova del model productiu d'Acordwin. Reta és sinònim de generació de valor i nosaltres volem estar en la punta de llança del mercat de les apostes".

Esdeveniments

Novembre 2019